Minulla tämä päivä on mennyt lukiessa...sain kirjan loppuun, joten huomenna voisi piipahtaa kirpparilla...:)
Minä pyhitin illan lukemiselle. Hyvät kirjat ovat täydellinen keino rentoutua :)
Vau - hienoja löytöjä olet kirpparilta mukaasi ostanut :)Ihanaa viikonloppua :)t.Sannap.s. joko olette lomasta toipuneet?
Jännä miten nopeasti arki kolahtaa päälle loman jälkeen. Olo on kuitenkin virkeämpi pienen aurinkoenergia tankkauksen jälkeen :)
Hienoja löytöjä, olis kelvannut minullekin :)
Tällä kertaa kävi hyvä tuuri :)
Olipa nopeaa toimintaa ja kivat ostokset :) Mukavaa viikonloppua!
Ainoa heikkouteni on järjetön nopeuteni :) Mahtavaa viikkoa!
Minulla tämä päivä on mennyt lukiessa...sain kirjan loppuun, joten huomenna voisi piipahtaa kirpparilla...:)
VastaaPoistaMinä pyhitin illan lukemiselle. Hyvät kirjat ovat täydellinen keino rentoutua :)
PoistaVau - hienoja löytöjä olet kirpparilta mukaasi ostanut :)
VastaaPoistaIhanaa viikonloppua :)
t.Sanna
p.s. joko olette lomasta toipuneet?
Jännä miten nopeasti arki kolahtaa päälle loman jälkeen. Olo on kuitenkin virkeämpi pienen aurinkoenergia tankkauksen jälkeen :)
PoistaHienoja löytöjä, olis kelvannut minullekin :)
VastaaPoistaTällä kertaa kävi hyvä tuuri :)
PoistaOlipa nopeaa toimintaa ja kivat ostokset :) Mukavaa viikonloppua!
VastaaPoistaAinoa heikkouteni on järjetön nopeuteni :) Mahtavaa viikkoa!
Poista