Kynttilät tekevät ihmeesti tunnelmaa. Kaunista.
Aivan samaa mieltä. Meillä niitä poltetaan melkein joka ilta syksyisin ja talvisin :)
Upea, ymmärrän että tunnelma nousi kattoon. Mukavaa sunnuntaita!
Kiitos Minna <3
Tuo Kaasa on kyllä upea! Keltaisessa kuvastossa samaa ihastelin. Jos meille ei olisi tulosa takkaa, ostaisin tämän heti! :)
Teille on tulossa kiva takka! Voisin harkita vastaavaa meillekin. Kaasa siirtyy terassi käyttöön kunhan joskus saadaa takka taloon.
Hei! Olen uusi lukijasi :) Kiitos kivasta blogista! Onko tuo tv taso ikeasta? -Pilvi
Hei Pilvi, tervetuloa mukaan! Kyllä, taso on Ikean Bestå.
Kynttilät tekevät ihmeesti tunnelmaa. Kaunista.
VastaaPoistaAivan samaa mieltä. Meillä niitä poltetaan melkein joka ilta syksyisin ja talvisin :)
PoistaUpea, ymmärrän että tunnelma nousi kattoon. Mukavaa sunnuntaita!
VastaaPoistaKiitos Minna <3
PoistaTuo Kaasa on kyllä upea! Keltaisessa kuvastossa samaa ihastelin. Jos meille ei olisi tulosa takkaa, ostaisin tämän heti! :)
VastaaPoistaTeille on tulossa kiva takka! Voisin harkita vastaavaa meillekin. Kaasa siirtyy terassi käyttöön kunhan joskus saadaa takka taloon.
PoistaHei! Olen uusi lukijasi :) Kiitos kivasta blogista! Onko tuo tv taso ikeasta? -Pilvi
VastaaPoistaHei Pilvi, tervetuloa mukaan! Kyllä, taso on Ikean Bestå.
Poista