Iloa myös sinne :)
Kiitos <3
Tykkään! Kauniilta näyttää kyllä kun leikkaa kukan varren lyhyeksi ja laittaa johonkin pikkukuppiin♥ Mukavaa viikkoa!
Kiitos Viivi! Meillä oli kotona sairastupa ja yritin piristää tunnelmaa pienellä asetelmalla :)
Lapseni (5v) sanoi eilen blogianne lukiessa, että haluaa samanlaisen apinan kuin teidän bannerissa:) mikäs siinä, ei pöllömpi maku lapsella!Mukavaa viikkoa myös teille:)
Ihana lapsi! Naurettiin tälle miehen kanssa ääneen :) Meidänkin lapset liikuttelevat apinaa milloin mihinkin ja vääntelevät sitä hassuihin asentoihin.
Ihanan piristävä asetelma! Ja todella kauniin sävyinen tulppaani :) Mukavaa viikkoa sinne!
Kiitos Jenni :)
Pienistä asioista koostuvat arjen ilot! <3 Mukavaa viikkoa!
Juuri näin ;)
Iloa myös sinne :)
VastaaPoistaKiitos <3
PoistaTykkään! Kauniilta näyttää kyllä kun leikkaa kukan varren lyhyeksi ja laittaa johonkin pikkukuppiin♥ Mukavaa viikkoa!
VastaaPoistaKiitos Viivi! Meillä oli kotona sairastupa ja yritin piristää tunnelmaa pienellä asetelmalla :)
PoistaLapseni (5v) sanoi eilen blogianne lukiessa, että haluaa samanlaisen apinan kuin teidän bannerissa:) mikäs siinä, ei pöllömpi maku lapsella!
VastaaPoistaMukavaa viikkoa myös teille:)
Ihana lapsi! Naurettiin tälle miehen kanssa ääneen :) Meidänkin lapset liikuttelevat apinaa milloin mihinkin ja vääntelevät sitä hassuihin asentoihin.
PoistaIhanan piristävä asetelma! Ja todella kauniin sävyinen tulppaani :) Mukavaa viikkoa sinne!
VastaaPoistaKiitos Jenni :)
PoistaPienistä asioista koostuvat arjen ilot! <3 Mukavaa viikkoa!
VastaaPoistaJuuri näin ;)
Poista