Tuohan on hieno vastine Kodin1sen valkokirjaimille ;) Selkeästi sulla pyörii päässä keskimääräistä enemmän hyviä ideoita!
Ehkäpä minulla on vain liikaa aikaa miettiä kaikkea turhanpäiväistä ;) Olen katsellut Kodin1sen valokirjaimia ja siitä tämä idea tosiaan sai alkunsa. Hyvin arvasit idean alkuperän :D
Jännä idea! Hyvältä näyttää.
Kiitos LadyBlue :)
Tuohan on hieno vastine Kodin1sen valkokirjaimille ;) Selkeästi sulla pyörii päässä keskimääräistä enemmän hyviä ideoita!
VastaaPoistaEhkäpä minulla on vain liikaa aikaa miettiä kaikkea turhanpäiväistä ;) Olen katsellut Kodin1sen valokirjaimia ja siitä tämä idea tosiaan sai alkunsa. Hyvin arvasit idean alkuperän :D
PoistaJännä idea! Hyvältä näyttää.
VastaaPoistaKiitos LadyBlue :)
Poista