Hieno apupöytä, tuolle on kiva tehdä asetelmia (ja kerätä oikeassa elämässä kaikenlaista rompetta ;). Mukavaa iltaa!
Oikea nimitys taitaakin olla rompepöytä ;D
Ihana rompepöytä :)
HahHah!
Hieno apupöytä, tuolle on kiva tehdä asetelmia (ja kerätä oikeassa elämässä kaikenlaista rompetta ;).
VastaaPoistaMukavaa iltaa!
Oikea nimitys taitaakin olla rompepöytä ;D
PoistaIhana rompepöytä :)
VastaaPoistaHahHah!
Poista