Rauhallisina loma aamuina on mukava jäädä makoilemaan sänkyyn ja kuunnella, kuinka lapset ja mies valmistavat aamupalaa keittiössä. Kokkailua säestää iloinen höpötys ja päivän suunnitelmien läpikäynti. Nämä taitavat olla niitä hetkiä, joita muistelen vielä mummona kiikkustuolissa.
-Mervi
Totta - loma aamut ovat ihania :)
VastaaPoistaMukavaa loppu lomaa - mä palaan huomenna jo töihin (loppu loma sitten esikoisen aloittaessa elokuussa koulun).
t.Sanna
Tsemppiä töihin Sanna! Koulun aloitus on hyvä ja oikea paikka pitää lomaa. Silmäkulma siinä kostuu, kun lapsi koulutielle lähtee :)
PoistaMeilla sama tyonjako loma-aamuina :-)
VastaaPoistaHyvä jako ;)
Poista