Voi vinyyli miten kaunis lipasto! Liekö ihan alkuperäisessä värissään kun noin kauniisti kulunut harmaa? Toivottavasti löytää hyvän kodin, meille pääsis heti jos mahtuis :)
Haaveilin "mökille" tuollaisesta mustasta jonka näin antiikkiliikkeen ikkinassa. Sopis ihanasti sen värikkään kukkatapetin kanssa....ps. ei mökkiä eikä taida koskaan tullakaan ;)
Voi vinyyli miten kaunis lipasto! Liekö ihan alkuperäisessä värissään kun noin kauniisti kulunut harmaa? Toivottavasti löytää hyvän kodin, meille pääsis heti jos mahtuis :)
VastaaPoistaHaaveilin "mökille" tuollaisesta mustasta jonka näin antiikkiliikkeen ikkinassa. Sopis ihanasti sen värikkään kukkatapetin kanssa....
VastaaPoistaps. ei mökkiä eikä taida koskaan tullakaan ;)