Ihana pari!
kiitti :D
No eivät ainakaan näissä kuvissa näytä yhtään rähjääntyneiltä. Oikein sievät :-) Leppoisaa viikonloppua!
On ne oikeesti aika rähjäset, mutta kuvat valehtelee :)
Ihana pari!
VastaaPoistakiitti :D
PoistaNo eivät ainakaan näissä kuvissa näytä yhtään rähjääntyneiltä. Oikein sievät :-)
VastaaPoistaLeppoisaa viikonloppua!
On ne oikeesti aika rähjäset, mutta kuvat valehtelee :)
Poista