Viikonloppu viimeistellään siivouksen ja kokkailun merkeissä. Samalla kerätään voimia alkavaan viikkoon. Ulkona vallitseva harmaus tuntuu tarttuvan ihan väkisin kuviin. Vihreät yrtit ja huonekasvit luovat kuitenkin toivoa kesästä ja aurinkoisemmista päivistä.
Sunnuntai terveisin,
Mervi
ihania kuvia ja ihana blogi!
VastaaPoistaVoi kiitos!
PoistaKauniita kuvia :) varsinkin nuo kynttiläjalat ovat tosi kauniit :)
VastaaPoistaKiitos Katja, kynttilänjalat olivat edullinen löytö kirpparilta :) Mukavaa viikkoa!
Poista