Tuo valaisin on niin hieno, olen miettinyt samanlaista meidän tv-aulaan lukuvaloksi :)
Onhan se ja mukavan ajatonkin. Meillä on toinen kappale kodinhoitohuoneessa :)
Kaunista! Ihanan rauhallinen värimaailma...
Kiitos <3
Ihania räpsyjä! :)
Tuo valaisin on niin hieno, olen miettinyt samanlaista meidän tv-aulaan lukuvaloksi :)
VastaaPoistaOnhan se ja mukavan ajatonkin. Meillä on toinen kappale kodinhoitohuoneessa :)
PoistaKaunista! Ihanan rauhallinen värimaailma...
VastaaPoistaKiitos <3
PoistaIhania räpsyjä! :)
VastaaPoista