Ihanat neilikat. Pitääkin huomisella kauppareissulla niitä ostaa kotia kaunistamaan :)
Neilikat on mukavan pitkäikäisiä :)
I-H-A-N-A-T! Oon tykästynyt nyt pieniin lasisiin maljakoihin. Ja nuo pullot on niin söpöt :).
Kiitti!
Erittäin hyvin toteutettu :-) Nuo korkilliset lasipullot on tosi kivat.Minä aion nukkua toooodella pitkään huomenna; yksi minun tavoistani nauttia viikonlopuista :-)t. Katja
Oli taas sellainen tuumasta toimeen kokeilu. Nautinnollisia unia :)
Ajattelin tänä vkonloppuna sisustaa kukilla. Huiskulasta tarttui kukka mukaani ja huomenna jatkan.
kukilla sisustaminen on ihan parasta; iso muutos, pikku rahalla :)
Ihanat neilikat. Pitääkin huomisella kauppareissulla niitä ostaa kotia kaunistamaan :)
VastaaPoistaNeilikat on mukavan pitkäikäisiä :)
PoistaI-H-A-N-A-T! Oon tykästynyt nyt pieniin lasisiin maljakoihin. Ja nuo pullot on niin söpöt :).
VastaaPoistaKiitti!
PoistaErittäin hyvin toteutettu :-) Nuo korkilliset lasipullot on tosi kivat.
VastaaPoistaMinä aion nukkua toooodella pitkään huomenna; yksi minun tavoistani nauttia viikonlopuista :-)
t. Katja
Oli taas sellainen tuumasta toimeen kokeilu. Nautinnollisia unia :)
PoistaAjattelin tänä vkonloppuna sisustaa kukilla. Huiskulasta tarttui kukka mukaani ja huomenna jatkan.
VastaaPoistakukilla sisustaminen on ihan parasta; iso muutos, pikku rahalla :)
Poista