Ei ole joulun aikaan turvassa marsipaanipossunkaan kankku!! Tulee mieleen Juicen vanha biisi "Sika". :D
:D
Ou nou. Taisi olla hyvää...
tai sitten ei niin hyvää, kun vain kankku kelpasi ;)
Ei ole joulun aikaan turvassa marsipaanipossunkaan kankku!! Tulee mieleen Juicen vanha biisi "Sika". :D
VastaaPoista:D
PoistaOu nou. Taisi olla hyvää...
VastaaPoistatai sitten ei niin hyvää, kun vain kankku kelpasi ;)
Poista