Näyttääpä tunnelmalliselta ja niin rauhalliselta! Täällä myöskin juhlantunnelmaa haetaan kynttilöiden kera. Hyvää itsenäisyyspäivää!
Kiitos Netta, aamuissa piilee ihmeellinen rauha.
Oi mikä mukava fiilis näistä kuvista välittyykään! <3 Leppoisan mukavaa itsenäisyyspäivän iltaa teille! :)
Kiitos Cinnabaria, päivä oli yhtä levollinen kuin kuvien tunnelma. Ei turhaa hötkyilyä, vain rauhallista oleilua. Hienot suomidesign klassikot olit valinnut blogisi kollaasiin. Allekirjoitan jokaisen :)
Kaunista ja tunnelmallista. Hyvää itsenäisyyspäivää teillekin!
Anne, kiitos <3
Näyttääpä tunnelmalliselta ja niin rauhalliselta! Täällä myöskin juhlantunnelmaa haetaan kynttilöiden kera. Hyvää itsenäisyyspäivää!
VastaaPoistaKiitos Netta, aamuissa piilee ihmeellinen rauha.
PoistaOi mikä mukava fiilis näistä kuvista välittyykään! <3 Leppoisan mukavaa itsenäisyyspäivän iltaa teille! :)
VastaaPoistaKiitos Cinnabaria, päivä oli yhtä levollinen kuin kuvien tunnelma. Ei turhaa hötkyilyä, vain rauhallista oleilua. Hienot suomidesign klassikot olit valinnut blogisi kollaasiin. Allekirjoitan jokaisen :)
PoistaKaunista ja tunnelmallista. Hyvää itsenäisyyspäivää teillekin!
VastaaPoistaAnne, kiitos <3
Poista