Pitää pian saada keittiön tasot kuntoon ja mahdollisimman tyhjäksi. En enää kestä, kun nään täällä blogistaniassa aina vaan ihania tasoja, jotka ovat simppeleitä, minimalistisia ja kauniita. Niin kuin tuo teidänkin. Ihana! :)
Kiitos Irina.
Pitää pian saada keittiön tasot kuntoon ja mahdollisimman tyhjäksi. En enää kestä, kun nään täällä blogistaniassa aina vaan ihania tasoja, jotka ovat simppeleitä, minimalistisia ja kauniita. Niin kuin tuo teidänkin. Ihana! :)
VastaaPoistaKiitos Irina.
Poista