Ihana pöytä. <3 Mä niin kovin tykkään metallista. :) Sopii hienosti tuohon paikkaan!
Onpa kiva pöytä ja sopii paikkaansa tosi hyvin!
Tosi kiva pöytä, tykkään!
Hyvältä näyttää!
Kivan näköinen pöytä, sopii tosi hyvin tuohon!
Kiitos ihana Kaisa!
Kiitos Image, -I-, Ira, Anne ja Mia rohkaisevista sanoista. Jätän pöydän tuohon, kunnes mieli taas muuttuu ;) Eikös se niin ole, että vain muutos on pysyvää...?
Ihana pöytä. <3 Mä niin kovin tykkään metallista. :) Sopii hienosti tuohon paikkaan!
VastaaPoistaOnpa kiva pöytä ja sopii paikkaansa tosi hyvin!
VastaaPoistaTosi kiva pöytä, tykkään!
VastaaPoistaHyvältä näyttää!
VastaaPoistaKivan näköinen pöytä, sopii tosi hyvin tuohon!
VastaaPoistaKiitos ihana Kaisa!
VastaaPoistaKiitos Image, -I-, Ira, Anne ja Mia rohkaisevista sanoista. Jätän pöydän tuohon, kunnes mieli taas muuttuu ;) Eikös se niin ole, että vain muutos on pysyvää...?
VastaaPoista