Oi miten hauska idea! Meillä vaan on aina sitä "ladonseinää" pöydässä, niin ei pääse tuollaista askartelemaan. ;)
Oi miten hauska idea! Meillä vaan on aina sitä "ladonseinää" pöydässä, niin ei pääse tuollaista askartelemaan. ;)
VastaaPoista